Magento-ondersteuning

Het Magento support team van Ridders staat je bij als er iets mis gaat met je webshop. Ook bieden we ondersteuning bij updates en kun je op ons rekenen bij vragen. Onze Ridders staan paraat!

Magento-ondersteuning

Magento-webshops hebben veel functionaliteiten; vaak heb je ook met verschillende technische aspecten te maken. Ridders biedt webshop-eigenaren daarom Magento-ondersteunning, wij zijn dan het vaste aanspreekpunt voor al je vragen over Magento en helpen je bij problemen. Onze Magento-2-specialisten kunnen je alles over je Magento-webshop vertellen; voor specifieke vraagstukken hebben wij de oplossing. Ook bij noodgevallen zijn onze Ridders je graag van dienst.

Magento support team

Voor Magento-ondersteuning in de breedste zin van het woord werken we met ons eigen Magento support team. Dat team bestaat uit Magento-specialisten, die daarnaast ook vertrouwd zijn met de betaalomgeving van je website en met andere technische kanten van jouw online winkel. Voor uiteenlopende problemen hebben we een oplossing – en vaak nog snel ook. Een belletje is genoeg, wij gaan dan direct voor je aan het werk. We weten immers hoe belangrijk het voor jou als ondernemer is dat je site naar behoren functioneert!

Het Magento support team biedt ook ondersteuning bij terugkerende werkzaamheden, zoals het goed doorvoeren van updates en het voortdurend checken van de veiligheid van de webshop. Magento-ondersteuning is dus ook echt onderhoud: het support team houdt de webshop up to date en merkt het vaak als eerste als er iets niet helemaal lekker loopt. Uiteraard kun je ook feedback van jouw klanten doorspelen aan ons support team. Voor alle technische zaken kun je aankloppen bij Ridders.

Magento-ondersteuning als SLA

Onze opdrachtgevers nemen de Magento-ondersteuning af als SLA: service level agreement. Daarin staat beschreven welke dienstverlening je van ons Magento support team mag verwachten. Onze Ridders houden woord!

Afhankelijk van de grootte en complexiteit van je webshop zullen we je een uitgebreid SLA of juist een bescheiden dienstverlening adviseren. Zo zorgen we ervoor dat je geen onnodige kosten maakt, maar wel zeker weet dat je goed zit. Hoeveel uur per maand is redelijkerwijs noodzakelijk, welke zaken moeten zeker vermeld worden in de overeenkomst? Daarover adviseren we je graag. Uiteraard werken we daarbij ook in wederzijds vertrouwen, Ridders gaat graag een samenwerking met je aan en denkt met je mee. Het succes van jouw webshop is onze erezaak.

Het is goed om voor je Magento-SLA te kunnen vertrouwen op de kennis en kunde van ons Magento support team. Maar de overeenkomst kan ook uitgebreider zijn. Ridders biedt immers ook dienstverlening in andere disciplines van e-commerce. We praten graag met je verder over de mogelijkheden.

Magento-ondersteuning bij Ridders

De huisstijl van Ridders herken je meteen, ridderlijk met een knipoog. Onze huisstijl is ook echt een manier van werken. Laagdrempeligheid is voor ons heel belangrijk, onze poort staat wagenwijd open en je kunt altijd aanschuiven aan onze ronde tafel. Laagdrempeligheid is ook het uitgangspunt van onze Magento-ondersteuning. Bij ons moet je voor al je vragen terecht kunnen; je moet kunnen rekenen op dienstverlening die je verder helpt.

Wil je meer weten? Kom langs, ons kantoor bevindt zich midden in Alkmaar. Of nodig ons uit, dan komt Ridders naar je toe om kennis te maken. Je kunt ook eenvoudig online een offerte aanvragen. Wij staan voor je klaar – en de koffie ook.

Ridder Ron

Samen aan de slag met jouw project?

Neem dan contact op met Ron Arends

Bekijk ons hele team